MHP Kayseri İl Başkanı Enes Ertuğrul Kalın, Kayserispor'un küme düşmesinin ardından sosyal medyadan yaptığı paylaşımda duygularını dile getirdi. Kalın, "Çok üzgünüm… Sadece üzgünüm" ifadelerini kullanarak takımının ne kadar yalnız olduğuna dikkat çekti. Babasının elinden tutarak girdiği eski statta heyecanını yaşadığı takımı için üzüldüğünü belirten Kalın, harçlıklarını deplasmana yatıran, sesinden ve sağlığından olan Kayserispor taraftarı için de üzgün olduğunu söyledi. Kalın, "Haklarıdır isyan etmek, haklarıdır haykırmak" diyerek taraftarın duygularına ortak oldu.

Tartışmaya Katıl (0)
Tartışmaya katılmak için giriş yapmanız gerekiyor.
Giriş YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın!