İşlem başarılı
Yayınlandı 22 Haz 2026

Sosyal medya uğruna trafiği tehlikeye atan 2 motosikletliye 167 bin TL ceza

1 dk okuma 71
Paylaş:

(RHA)- Kayseri'de sosyal medya için motosikletlerle tehlikeli hareketler yaparak hem kendi canlarını hem de diğer sürücülerin güvenliğini riske atan 2 sürücü, Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekiplerinin çalışması sonucu tespit edildi. Sürücülere toplam 167 bin TL idari para cezası uygulandı.

Sosyal medyada paylaşılan "Sosyal Medya Videosu Çekmek İçin Canlarını Tehlikeye Atan Gençler" başlıklı görüntüler üzerine harekete geçen Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, görüntülerde yer alan motosikletler ve sürücülerinin kimliklerini belirlemek için çalışma başlattı. Sivil trafik ekiplerinin yürüttüğü inceleme sonucunda görüntülerdeki iki motosikletli sürücü tespit edildi. Yapılan denetim ve incelemelerin ardından sürücülere Karayolları Trafik Kanunu'nun ilgili maddeleri kapsamında toplam 167 bin TL idari para cezası kesildi.

Tartışmaya Katıl (0)

Tartışmaya katılmak için giriş yapmanız gerekiyor.

Giriş Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın!